Returnarea Produselor

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 15 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientii pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate.

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform OUG 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 15 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face GRATUIT , in termen de 15 zile de la denuntarea contractului.
DonBasco Store va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.
Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.
Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.
Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de apă sau derivate lichide, folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale cadouri, trebuie returnate si acestea.
Returul produselor considerate consumabile este acceptat doar daca aceste au sigiliul / ambalajul intact (sunt nefolosite).

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

1. pentru a returna un produs ne puteti suna la numarul 0747562964 sau email: [email protected] de Luni pana Vineri intre orele 09:00-18:00 .

2. Ambalati produsele suplimentar intr-o folie sau cutie pentru a nu lipi curierul etichete pe ambalajele produselor (retururile neambalate corespunzator vor fi refuzate).

3. Expediati returul printr-o firma de curierat (Fan Courier, Urgent Cargus etc.) la adresa: Str. Trandafirului 9B, Popesti leordeni ILFOV contact 0747562964 .

(NU TRIMITETI RETURURI PRIN POSTA ROMANA pentru ca nu suntem notificati cand ajung acestea la Posta si nu le putem ridica, de aceea riscati sa le primiti inapoi).

ATENTIE:

– taxa de retur va fi suportata de dvs. conform O.G 130/2000, Cap.II, Art.7 (1) noi urmand sa va inapoiem intreaga suma care ati achitat-o in momentul in care ati primit comanda.

– banii vor fi returnati intr-un cont IBAN (in termen legal de maxim 15 zile de la primirea returului de catre noi) facem tot posibilul ca returnarea banilor sa se faca in maxim 3 zile de la primirea returului. Rambursarea contravalorii unei comenzi se efectueaza numai prin transfer bancar in contul care ne este transmis de catre client.

– In cazul in care returnati o comanda platita cu cardul, contravaloarea produselor va fi returnata DOAR in contul din care ati efectuat plata, conform legii.

– in cazul in care doriti schimbul unui produs cu un altul de pe site-ul nostru, trebuie sa ne trimiteti produsul care doriti sa-l schimbati ambalat cum l-ati primiti (transportul este suportat de dvs.), insotit de toate ambalajele acestuia, urmand pasii de mai sus (de la returnarea unui produs). Dupa ce ajunge la noi si este verificat, noi va trimitem noul produs. Daca produsul este murdar /defect / inlocuirea se face pe cheltuiala noastra, daca nu sunteti multumit de produsul achizitionat,ambele taxe de curierat vor fi suportate de catre dumneavoastra.

– deteriorarea fizica a ambalajului original (cutie sau punga) sau aplicarea bandei scotch direct pe acesta datorata neambalarii corespunzatoare (in hartie sau nailon) realizate de catre client sau curier (in cazul in care acesta din urma este nevoit sa sigileze continutul coletului, daca expeditorul nu o face);

– deteriorarea sau murdarirea produsului din cauza neambalarii corespunzatoare si a deteriorarii prealabile a ambalajului original;

– utilizarea produselor si trimiterea acestora cu semne de uzura sau mirosuri improprii.

Back to Top